Online Diary .: tak faham .

Wednesday, August 10, 2011

tak faham .

erh , aku dah semakin tak paham lah dengan perangai hang ,
siyes aku tak faham .
lepass dya rem0ve hg ,
hg teros mai marah2 aku pasaii paaa ?
aku pun tak paham .
hang tuduh aku rasuk dya suruh rem0ve hg .
pdahal aku pun kena rem0ve jugak .
hang jelez dengan aku ?
aku buat salah apaa kat hang ?
nih ,aku nk habaqq kat hangg,
hang kata aku budak HOT an ?
wey ,hg HOT lgyk lha .
s0 tk pyh nak jelez dengan org lain okay ?
aku memang tak tahan dah dngn hg
kli ni .
hg tuduh aku macam2 aku sabaqq jaa .
tp kli ni hg p tuduh aku rasuk dyaa sur0uh rem0ve hg .
mmg tak bet0y lah .
n yg tuu memang aku skit hti .
hang selalu buat mood aku down .
hang slalu buat aku nanges .
hg tak tau kea ?
hg tak penah pun ambek tau pasal hati kawan hg nih .
aku selalu pikir psl hg .
mcm mna lgi aku nak rptkan hubungan persahabatan kitaa ,
tp hg penah taw ?
hang selaluu perburuk aku depan org ,
hg slalu permalu aku depan org .
hang tak penah pikiaq , aku tak penah pun nak marah kat hg ,
aku jus senyum jea .
semuaa tu sebab aku hormat hang , dulu hang gadoh dngn
________ aku belaa hg , hang tak penah pikiaq kea pasai tu ?
pasai _____ remove kitaa ,
aku paham lah . mungkin dy ada masalah skrg ,
dy moody , aku paham lah .
asal hg nak tuduh2 aku ?
esy , dah arr mals aku nak pikiaqq pasai nih semuaaa .
kbaii nak off nak tid0qq , takdak mood :(

p/s : to kak caca , if adek ad buat salah at akak adek mntk maaf aw . harinih adek tataw lah . hid0p adek tak tng harinih . bnyk sngt masalah :'( . soryy . kalau aadek ad buat salah at akak . akak bgtaw jea eyh .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen