Online Diary .: hai budak !

Monday, August 22, 2011

hai budak !

assalamualaikum ,
HAHA. hampaa gilaa meluat aku tiap2 hari update an ?
HAHA , tak tau lahh sekarang bnyaj sngat benda nk cerita .
Td p skolah gilaa lambat . HAHA .
11:30 kot ==''
ingat gang aku daa p dewan dah .
tngok2 dak lagi . aku pun teruss ah p kat depaa HAAA ,
lepass tuu ramai2 jalan p dewan ,
masa jalan jalan satu baris 8 org ,
tutup satu satu jalan keta cikgu nak masok !
muahaha ,
smpai2 kat bilik unjuran nak letak bag
tengok2 depaa dah habiss perhimpunan ,
cam #@$@%# gy kan ?
tayah p pun takpa ken ?
grr,
pastuu buad math paper 2 ,
HAHA . boleh jawab kot ,
2 or 3 soalan camtuu jaa KOT
aku tinggai --''
HAHA , lepass tuu
CINA INDIAA bagaii p buat test
bahasaa masing2 .
hesy , ada sorg minah ni kan over nak matii
tension gilaa gang aku ,
tk pasai jaa maki ezrin takpasaii
kami malass nak masok campurr actually
lepass tngok trok sngat ,
kmi pun nak serbu aaa , kami just tngok dari luarr lar
apaa masalahnyaa wahai ahli-ahli kerabat 1A7
tak buat bising pun kay !
jus tngok . tak pyh lar pulun sangat .
dulu pernah ketua kelas hampaa mai sound2 kelass kami
macam gangsterr woo ,
tak pasai jaa kena boo dengan kls kami kan time tuu ?
ingat tak wahai ketua kelas 1A7 ?
HAHA . hampaa tayah cari pasai laa ngan budak 1A6 ,
stgy tak pasai jaa kot dapat malu .
td pun aliaa sakit hati .
aliaa jerit kuat2
''wey ! hampaa ingat hampaa baguih sangt kea ? aku pun ingat hampaa semua baik , padahai JAHAT JAHAT JAHAT !!!! ''
HAHA . siyes baguih gilaa aliaa ,
give me five !! muahaha .
siyes lah duluu aku hormat jaa budak 1a7
tp skrg aku rasa cam !@$!$%!#! jaa
dah larr malas nak kutuk org lebih-lebih
kbaii

p/s : wey budak ! jangan nak over lah sngat kan ? jangan nak cari publisiti murahan . hihi

p/s:budak 1a7 ! jngan nak pulun sngt lah ken ? hihik ,
btw , ada gak segelintir budak 1a7 ni buleh pakai . tp hanya segelintirr .
huhh

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen