Online Diary .: periksa no ! RAYA YES !

Friday, August 19, 2011

periksa no ! RAYA YES !

assalamualaikum,
ouchh , sekarang kan aku blog walking semuaa kan
semuaa ada lagu rayaa HAHA .
aku ? hurmmm :/ takpalah
nanty kay ! hikhik ,
sekarang aku pun taktau nak update pasai apaa ?
ada cadangan ?
horr , sekarang kan exam doe ,
but , sekarang mood aku keja nak rayaa jaa !
tambah pulak dengan hasutan si miftah ni .
grr , periksaaa blahh ler ,
org nak rayaa ni .
exammm cepat cepat blahh ,
aku nak raya ! aku nak rayaa !
baju raya pun tk habess nak shopping lagi nih .
exam habes hari rabu kan ? hari khamis takmau p skolah !
hikhik , stgy diaa marah aku taktau lah :3 .
tengok2 dyaa pun takp skolah .
apaa laaa ,
btw , aku nak share picca aku edit tadi . hihik

HAHA ! pelik bebenorr
# 1st picca : aucakaucak ! hahak
# 2nd picca : no food no drink no smoke! #oh aku merapu lagi
kbaii

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen