Online Diary .: Contest Blog Paling Comel Dan Rawwrr

Friday, August 19, 2011

Contest Blog Paling Comel Dan Rawwrr

  • assalamualaikum <3
kayy , hari nii aku gedik gedik nak masok contest hikhik ,
apakah ? #memangbudaknigedikpun
adaa aku kesah ?
kay den , aku nak masuk contest nii pasai
aku rasa hadiah dah cukup lumayan !
tau dak lumayan ? okay ni hadiah diaa .
tempat pertama = topup 5
tempat kedua = half edit blog
tempat ketiga = header.. :)
lumayan kan ? lumayan kan ?
hihik , ni syarat2 diaa pulakk . nahh

  • follow blog Anis dan Anis Najihah (wajib)
  • buat satu post about contest ni
  • kami nak 30 bloggers
  • jika tidak mencukupi akan dibatalkan
  • bagi link post itu dkt kotak komen kami :)
  • tag 3 org (make sure dieorg tahu)
  • tarikh tutup 20.9.2011
join laa join laa ! syokk oo .
aku nak tag org lah
hihi , kbyee


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen