Online Diary .: err , takdak tajuk ?

Monday, August 15, 2011

err , takdak tajuk ?

assalamualaikum !
HAHA . entry takdak tajuk ,
boringg arr ,taktau nak cita pasai paa .
tp kena updte gak !
ssebab aku ada janji dngn sumone nak kena updte skurang2nyaa 2 entry seminggu :3
terok kan ?
saya daa larr malass ! malasss ! tlongg arr jngn seksaasayaa cmni <3
okay , tergedik sebentar , heee
actually aku nak ceritaaa hubungan aku ngan kawan aku tuu dah baek lah
seronaknyaa,
weyh ! sayangg hang plusplus ! hee
semalam aku kena tidow awai gilaaa ! aaa ,
pkoy 12:30 kena masok !
tolongg arr , aku selagy tak pk0y 2 tak ngantok ar .
semalam lgy ! aku login2 facebook ,
tengok-tengok kak wanaa on !
woaaa , ingat senang kaa ?
daa lar deactivated *sory bi aku fail lah
henfon kena rampass pulak tuu ,
tak hbes dengan tuu , dekat sekolah pun jarangg jumpaa
i miss chuu ! *hope jangan lah dyaa baca kalau tak mati ah aku :/
oke , aku merapu lagy !
HAHA. kak wanaaa imissyouuuplussplusssgilaababengbbengg !
HAHA . ahh hari ni pegy sk0olaaa!
woaa malass nyaa , hari slasaa pulak tuu! hurr,
kbyee , takmau merapuu daa

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen