Online Diary .: her ,

Monday, August 8, 2011

her ,

assalamualaikum
kay kawan .
hurm , sekarang aku tengah sedih lah .
aku taktau lah nk ckp macam manaa .
kay , kawan aku taktau lah
apa salah aku kt hg ekceli ,
bilaa aku tanya hang ,
mesti hang akan ckp macam nih
''hang kalot pasepaa ?''
okay , bagi aku benda2 macam tuh
memangg aku ambek siyes okay ,
awat hg keluaqkan statement macam tuu
awat hg kutuk aku belakang2 jea ?
awt tak kutuk aku depan2 ?
awat hg tak keluaqq kan statement aku tak suka hg ?
sekurang2nya aku buley gak berubah .
aku taw lah aku banyak buat salah ,
aku tau lah aku budak nakal kat sekola .
manusiaa boleh berubah okay ?
err , ekceli aku rasa duluu kaw lagi terok lah dr apaa yg aku dah buat sekarang .
cumaa sekarang kau dah insaf tp perangai still da same kay ?
kau ingat aku diam ,
kau ingat aku taktau kea ?
aku tau lah !
duluu memang aku sayang hg gilaa2 ah .
tuu semuaa time kitaa mulaa kenal.
lps tuu satu masa tuu hg buat fitnah yg mengguriskan hati kawan baek hang nih,
aku rasa lepas tuu start aku berubah .
aku tau lah aku banyak berubah lah kawan .
seteruk2 aku pun
aku tak pernah pun nak peburuk nama kawan baek aku sendiri ,
aku takda lah nakk bubuh taik kat kawan sendiri :)
err , aku rasa kelmarin memang perangai aku banyak berubah .
dulu aku memangg sukaa beralah dengan orang ,
tp sekarang tak lagi !
aku kena kuat !
aku kena tegas .
lagy aku beralah dengan hampaa lgy tuu hampa dok pijak kepalaa aku ken ?
hurm , siyesly aku taksuka lah dengan perangai hang .
aku tulis dalam entry nih pun psai aku tak sampai hati nak sound hang
duluu hang ada pergaduhan besaqq dengan *** **** *oke dicaptionkan disini yeah <3
wey kawan ,
aku rinduu hang yang duluuu . siyeslyy ,
hurm , aku tak tau . yg aku tau aku perlu kuatt !

p/s : mood aku kurang baek skrg nih :')

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen