Online Diary .: Pengorbanan.

Wednesday, November 7, 2012

Pengorbanan.

Hai. Assalamualaikum. Apakah perkara yg aku buat ini boleh diklisifikasikan sbagai pengorbanan? Entah, aku pun keliru. Semua pihak nak buat pengorbanan dalam kes ini. Yaaa, kenyataan. Aku masih sygkan ex aku. Berkali-kali aku cuba untuk bangkit dari alam mimpi aku. Tapi selalu jatuh dan jatuh. Aku tak berdaya! Kasih syg dia terlampau kuat.... Yaa, aku mngaku aku kecewa bila aku dapat tau yg sahabat aku couple dngn dia. Tapi sahabat penting lagi kan? Aku cuba taknak bermasam muka dngn member aku tu. Walaupun setiap kali berhadapan dengan dia hati aku sakit. Hati aku hancur lebur. Jiwa aku menangis. Tapi apakan daya, aku kena berhadapan jugak mcm mana pun. Seperit mana pun kan, aku kena buat muka seolah-olah takde apa yg brlaku antara kami brdua... Betapa hancur lebur nya hati aku, apabila dpt tahu diorg dah couple seminggu dah tanpa beritahu aku? Hancur hati aku weh. Hancur! Aku mcm org bodoh cerita psl perasaan aku dkt si ex aku tu dpn member aku. Aku rasa diperbodohkan kali ini.... Hm, kawan. Kenapa perlu hg jauhkan diri hg dari aku? Knapa perlu rahsiakan bnda ni dari aku? Knapa aku patut dipersalahkan dlm hal ini?! Ya Allah, berat betul dugaan aku kali ni......... Hm, cukup dah luahan hati aku kalini. And aku harap kalau kehadiran dia dalam hidup hg member boleh buat hg lupakan ex hg yg hg tunggu tu. Hg ambil ja dia. Mungkin hg yg layak untuk buat dia bahagia. :')


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen