Online Diary .: Nazmi Faiz

Thursday, November 24, 2011

Nazmi Faiz

hai.
tngok tajukk aku tuu?
HAHA. gedik jaaaa pkai nama Nazmi
dia comel. argh!
aku fanatik dngn dia ok? :>
smalam dia main ok, org kata. hahaa
Malaysiaa lawan syria kot.
kalau tak salah aku lah -.-
HAHA! ptg tuuu aku gila excited arh nak tngok bola, then
malam aku tngok stengah jaa and aku tertidoq atas sofa.
wth, haha! aku bangun tetibaa
aku jerit GOALLL.
then mak,abah,abang usya pelik,
rupanyaaa bola dah habeh.
dan aku mimpi aku tngok bola. HAHA!
mmg lawak arh kalau di'ingat balek:p
series! hahahaha, 
tak pasai jaa kena bahan dngnn depa. :p
malu woh.
Then, aku bangun-2 tngok tv.
ada spongebob squarepant.
haha, aku ingat siang dah. werk,
aku dngn mamai nyaaa pi ubah nak tngok tv8
ada crita syokk. rupanyaaa tuu baru malam. 
bukan siang. HAHA! malu woh
tak psai gadoh nan abg aku
psai dia nak tngok spansbob.
ok, aku merajuk.
pegi on lappy.
HAHA! mula-2 on ok lagi. 
tadak laa problem sngt.
then dalam pukoi 1 cmtu dah bunyi. mcm-2. herrrr, tensyenn doh mcm ni :/
then, aku skype dngn sumone. haha
dia lawak. xD
then dia tadak mood. kesian dia.
Weh, sory lah ok? aku tak sngka smpai mcm ni hg tadak mood.
aku dah bagi nasihatkat hg kan? :/ 
sedihnyaaaaa!
okbye!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen