Online Diary .: burung puyuh

Friday, October 21, 2011

burung puyuh

wewitt , haha . lama gilaaa aku tk updte blog .
aku tk updte blog bukan sbb malas tapi aku tak rajin :P
hahaha
aku baru balik kem . kem jati diri aku rasanyaa laa .
balik dari skolah trus pegi asrama . pstu tak cukup dorm
kami kena tidoq dekat bilik rehat.
pstu tukaq baju n pegi mkn . blik dari makan trus pegi
surau semayang maghrib lepas tuu baca yassin
n semasa nak tunggu solat insyak zikir apaa semua dulu .
n smayang .. lepastu nak tunggu penceramah zikir lagi .
pstu penceramah pun smpaii . haha ,
aku tk ngantok dngaq penceramah ni berceramah tpi just sakit blakang .
pstu part motivasi diri , depa tutup lampu bagi gelap .
aku dngar semuaa org nanges .
aku bca mcm-2 takmau bg nanges haha xD
lepas habes tuu aku sorg jaa tak nanges . haha #bangga
pstu balek dorm. kami buat hingaq jaa .
haha , #kami tak tidoq .
sembang-2 bagai ,
p'nut text surouh call dya .
kmi pun call lah ..
alolo #p'nut hg sbaq nah ! AlIfI ada kann ?
pstu p qiamulail n kami tidoq kat luaq surau .
aku tak buat sbb aku mmg ngantok n tak boleh buka mata .
n aku tidoq . pstu aku jaga n nmpk sal mai lepak tepi surau jugak .
n kami tukaq fon kejap ! hahaha xS
pstu aku tidoqq lagii . n ntahh mcm mna aku bangun
skali lagi aku dengaq cikgu diana dok bletiaq bgai .
n aku dalam keadaan berjalan ..
tiba-2 aku terjaga lagi skali aku duduk dalam surau ..
entah mcm mna lahh !!
#akutidoqberjalan
lps tu aku tidoq dlm surau n cikgu diana mai dok tpi aku .
aku sembang sikit kena cubit aku tidoq sat kena cubit !
ahh , cikgu jeless letteww . ngantok tau dak cekgu ?? #grr
amali penyembelihan syokk !
tapi aku tkot darah .
#GRR
pluss pulak kan kesian tngok burungg tu . T_T
aku ada nmakan satu burung puyyuh tuu dngn nama
''HOPELESS'' sebab dya bkl disembelih
aku syg dya sngat-2 tapi perkenalan kami singkat sngt
dya dah disembelihh .
atoto ,, sedeh gylaa T_T
dah laa bye !
aku nk kluaaq
#whataveryshortstories ==''


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen