Online Diary .: hmmmm :/

Tuesday, September 13, 2011

hmmmm :/

assalamualaikum
hurr , wehh siyes aku tngh sedihh skrg nih T..T
banyak sngat masalah aku skarang nih .
tadi aku nangis kat skolah .
aku nangis depan ejwinn nan pinat !
second time kot aku nangiss kt skolah ):
wehh , banyak sngt masalah aku .
kadang2 aku rasa aku macam memangg tak tahan dengan semua ni .
aku taktau nak luahkan perasaan aku .
aku taktau sapa yg faham aku
tadi time math aku menangis sekali lagi kot depan piqah .
aku luahkan semuaaa masalah aku kat dia .
ternyata dia faham aku .
dia tak mrh pun aku luahkan kt dia .
thankyou piqah ! sayang hg .
dia bg nasihat kt aku mcm-2
tadi liyana takp skola .
siyess aku mcm erghh ,
sedihh gilaaa .
hurmm , aku takmau nanges dah lepas ni .
insyallah , tolong doakan aku yaa ?
takpa lah . aku nak tenangkan fikiran aku .
kbaii .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen