Online Diary .: budak sk0la terjun banggunan

Thursday, July 7, 2011

budak sk0la terjun banggunan

heyy , sayangsssayangssss *saja gedik2 rpt2 ~ muahaha
td an , kls aku kna kurung tau dak ?
tim last tuu math ,
kls cikgu L mmg kna nek library .
tim math mmg slalu kluar lmbbat ~
lps hbiss tuu kami p0wn turun lha
aku nihh sbgai librarian ,
kna blek lmbad skit , wkakaka
aku rajenn ann ?
hikhikhik !
diorg yg lein suma
tnga2 pkai ks0t ,
aku tnyaa lha yanaaa awt hingaq sngat kt bwh ,
lps tuu liyana ckp wey ! pintu grill kt bwh tu kuncii ,
cmna nk kluaq weyy ?
wattt ?
akuu p0wn pkai ks0tt kalut2 ,
n tr0us tr0n ,
HAHA , k0rg taw dak ?
budak lki terjun bnggunan tuu ?
tk pth kaki kaa ?
shah zam apaa sumaaa terlebey brani k0t ,
aku daaa lha lapaq kebuluq daa tim tuu , haha
aku klu pkai sluaq trek aku daa lma terjunnn ,
ni pkai kain mcm mna nk trjun an ?==''
haha , lps balek tuu aku hentamm apa yg ada kt umahhh ~
wkakaka , okay2 sbl0m aku mrapu lgik aku blahh dulu ,
ukey byeee sayangsss

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen