Online Diary .: bangga ?

Saturday, June 4, 2011

bangga ?


hell0 ! hri niey aku nk crita psl bangga ! siyes aku ckp aku bngga . hmpa nk tau knapa aku rasa over bangga nieyh ? nieyh suma pasai klmarin aku sajaaa larh bw . pstu aku terbaca lha satu entry nieyh dkt bl0g kak nurina.kak nurina niey penulis single unavailable tau !, siyes aku terharu , org tuw tulis mcm niey ,,


"Salam kak nurina izzati, nama sya amira atikah binti suhairi. sya amat tertarik akan buah tangan sulung milik kakak. cara penceritaannya membuatkn sya berminat utk terus membacanya sehingga tamat. cerpen-cerpen di blog kakak juga ada sya bca serba sedikit. sejujurnya sya amat berminat untuk menulis novel sejak darjah 4 lagi namun, sya tidak pernah mencuba untuk menulisnya. sya dlm usaha menulis sebuah novel namun sya tidak pernah ada walaupun sedikit pengalaman untuk menulis.

Saya bertekad, setelah sya habis menduduki UPSR tahun ini, sya akan mula menulis novel sya ini. jika kak nurina tidak keberatan, sya amat berbesar hati untuk bertemu dengan kak nurina. sya amat berminat untuk mendengar pendapat dan pandangan kakak dalam penulisan novel. pada cuti akhir tahun ini, sya akn pulang ke kampung di alor janggus,Kedah.. jadi, sya telah membuat keputusan dan mengambil peluang itu, untuk bertemu idola saya dalam penulisan novel iaitu kak nurina izzati. ibu juga bersetuju dengan keputusan sya itu. jadi sekiranya ada apa-apa, kak nurina emel shja sya ya.."

oke , dy niey dari tawau sabah . serious aku ckp , aku bangga , org lain dari sabah susah2 nk jumpa kak nurina, aku satu sk0la nan dya ! aku pat0t berbangga lha ngan dya .oke oke aku dah letak dahh enn fr0nt page n0vel tuw ! beli taw ! cerita dya best ! aku sukaaa , aku dah ulang cerita tuw dekat spl0 kali dahh ! hehe bangga niey oii ! beli beli !



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen